Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

Q&A

Publicerad 2011-12-12 21:58:16 i Om mig,

Tror att jag aldrig publicerade detta förut så nu kommer det iallafall. Lite Q&A om mig själv!

Seriös bild?

Din Favoritfärg?
- På kläder så är det svart men jag älskar också orange.

Om du kunde välja vilket jobb som helst i världen, vilket skulle det vara?
-  Make-up artist, maskör eller förskolelärare, haha.

Om du skulle ha huvudrollen i en film som redan är gjord, vilken skulle det vara?
- Inglorious Basterds. Bästa filmen och punkt där. 

Din favorit barnbok?
- Petter och hans fyra getter var min favorit när jag var liten och är fortfarande.

Vilken är din tecknade favorit?
- Antingen Svampbob, Patrik eller Mighty B (typ nickelodeon tönt).

Ditt favoritcitat?
- Wanting to be someone you’re not, Is a waste of the person you are.


Om du skulle vara med i en reality show, vilken skulle det vara?
- Troligen något tävlingsprogram som Wipe Out. Big Brother är inget för mig.

Hur skulle din kostym se ut på ett Halloween party?
- Zombie brud, man kan alltid ha roligt med fetsmink, latex och wax.


Var handlar du helst dina kläder någonstans?
- Jag verkligen älskar Topshop och Monkis kläder, men även H&M, Gina mm.

Ögonfärg?
- Blå


Bästa skönhetstipset?
- Tvätta bort alla orenheter på kvällen, INTE bra att sova med smink!

Skostorlek?
- 38, fast mina fötter ser ännu mindre ut typ.

Om du hade en magisk lampa och ande gav dig 3 önskningar, vad skulle du önska dig?
- Pengar som resten av dagens ungdomar, en snygg bil och någonstans att bo efter skolan slutat då jag antagligen får börja klara mig själv.

Om du var en superhjälte, vilken skulle din kraft vara?
- Utan tvekan, flyga.

Vad brukar du ha för skor på dig?
- Mina stinkande slitna Converse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela