Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

hair

Publicerad 2013-10-28 20:29:53 i Allmänt, Hår och styling,

Tur som var så fick jag vara lite ledig idag, det kanske inte var det smartaste att gå ut i lördags. Jag var inte riktigt frisk och det märks nu efter. Jag kunde knappt prata igår på morgonen, hade knappt sovit ett dugg så därav sov jag typ hela dagen hemma. Men jag hann färga håret i fredags, kanske inte blev det bästa men skitsamma. Jag orkar inte med mitt hår, ska försöka spara ut det lite mer!
 

Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2013-10-28 20:37:46

Fint :))

Svar: Tack :)
Julia Pettersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela