Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

vad hände där?

Publicerad 2013-11-14 19:06:45 i Make-up,

Ibland så blir inte sminkningarna som jag tänkt mig, som idag när ögonsminkningen inte blev alls som jag ville. Men detta blev resultatet istället, vet inte riktigt vad jag ska kalla detta. Men det vart lite coolt på något konstigt vis!
 
 
Ögon
Too Faced Shadow Insurance
Eleven.se 120 palette 
Make Up Store Microshadow Aquarius
IsaDora Colorful Eyeliner 10 Black
Colormania Hair Shadow Red (till ögonbrynen)
 
Kinder
Too Faced Blush Who's Your Poppy?
 
Läppar
Maybelline Colorsensational 715 Choco Cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela