Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

happy halloween

Publicerad 2013-10-31 17:46:25 i Halloween, Teatersmink,

Blev inget jobb för min del idag heller, det som är drygt med att vara vikarie. Vissa veckor blir det nästan ingenting, men får hoppas att jag får jobba lite nästa vecka.
Men eftersom det är halloween klagar jag inte över att ha lite tid över till någon mer sminkning. Kommer bilder även på skönhetssminkningen imorgon!
 
Till detta har jag använt:
Flytande latex
Foundation
Puder till att sätta sminket
Nål och tråd
Grimas fetsmink
Blodpasta
Filmblod
 

Kommentarer

Postat av: Mathias&Rebecca

Publicerad 2013-10-31 17:47:34

Grymt cool sminkning! :) Skrämmande om man såg dig ute! Ha en fortsatt trevlig halloween! (:

Svar: Tack så mycket :D
Julia Pettersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela