Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

Vad ska jag göra?

Publicerad 2014-01-06 21:13:28 i Make-up,

Jag har noll inspo just nu, jag blir aldrig frisk från min förkylning.. Jag vill träna, men kan inte det heller eftersom jag har hosta igen. Men jag hade tänkt mig i veckan att jag ska göra en videotutorial igen på en enkel sotning till fest kanske.
Men jag tar mer än gärna emot tips på vad jag kan göra för sminkrelaterade inlägg här, om det är någon speciell sminkning som någon kanske vill se. Jag har fastnat i mina sotningar i brunt och svart, det är lite så jag känner nu men jag vill göra något annorlunda. Så säg gärna till så jag får lite inspiration!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela