Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

Party glam!

Publicerad 2015-01-19 21:48:22 i Make-up,

I'm back.. förhoppningsvis ett tag till. Jag har helt enkelt inte haft ork till detta.
Jag har börjat jobbat heltid nu fram tills juni så jag hinner ju inte med så värst mycket och jag brukar oftast
inte vara hemma på helgerna. Då umgås jag hellre med människor, men jag ska försöka styra upp det här
med bloggen!
 
Jag har använt:
Too Faced Shadow Insurance
Urban Decay Naked Palette
Make Up Store Glitter Orion + Mixing liquid
Make Up Store Eyepencil Snowflake
Make Up Store Cake Eyeliner Black
Loréal Miss Manga mascara
 
Kinder
Make Up Store Blush Must Have
 
Läppar
Make Up Store Lipstick Sheer Trip

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela