Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

12 december

Publicerad 2013-12-12 21:37:04 i Juletid,

Halvvägs till julafton, men just nu känns det som jag glömmer allt och inte har någon lust. Min lilla vovve ska iallfall få medicin för att se om han svarar på det eller om det inte hjälper alls. Så han får ligga kvar i några dagar. Allt känns så konstigt här när alla är hemma men inte hunden. Det är så tyst och känns deprimerande!
Men jag får inte ge upp hoppet, man kan alltid hoppas på att allt ska bli bättre...
Men nu får jag försöka tänka lite positivt ändå, det är ju snart juul och då ska man vara glad vad än som händer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela