Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

Allergi?

Publicerad 2013-01-31 20:52:36 i Hudvård,

Jag har alltid varit känslig mot produkter med parfym i, vissa funkar och andra inte. Nu när jag kom ut från duschen så märkte jag att jag var alldeles röd på hela armarna eftersom jag testade en prov duschcreme (lite svårt att få med på bild). Jag fick lite av en allergisk reaktion, och det kan också kännas lite varmt. Jag kan absolut inte heller använda skölj och tvättmedel med parfym i, då jag också får utslag.
Jag har svårt för vissa produkter helt enkelt, och jag trodde aldrig att jag skulle reagera på cremen. Det kan vara jobbigt med problemhud, men jag ska försöka använda mer hudvårdsprodukter utan parfym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela