Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

Bästa make-up removern!

Publicerad 2014-10-28 19:55:23 i Hudvård, Tips,

Av någon konstig anledning så har jag aldrig testat denna sminkborttagning förut. Jag har använt samma hela tiden från Nivea, men tillslut så köpte jag denna från Loréal som jag hört mycket bra om. Den ska även ta bort vattenfast smink och passar om man har känsliga ögon.
Den är helt suverän, tar bort sminket direkt och fetsmink som annars kan sitta som berget är superenkelt och ta bort med denna. Kommer dock inte ihåg pris, men runt 50 lappen skulla jag gissa att den ligger på. Finns i vanliga butiker och köpa ex. ÖB eller någon matbutik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela