Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

GlamGlow

Publicerad 2015-11-04 09:00:00 i Hudvård,

Super-Clearing Mud Mask Treatment från GlamGlow är definivt den bästa ansiktmasken jag har testat.
Supermud är utformad för att behandla blemmor, finnar, pormaskar och ska minska porstorleken inom några minuter. 
Denna mask kan användas i hela ansiktet eller eller punktområden där man har problem. 
Jag brukar applicera ett tunt lager i hela ansiktet, men ibland så brukar jag bara använda den på de ställen i ansiktet där jag har lite mer problemhy, t.ex. i t-zonen!
 
Priset kan man ju tycka är lite väl saftigt då den ligger på 469 kr, men jag tycker definivt att den är värd de pengarna. Istället för att slösa pengar på engångsmasker som funkar sisådär, så köp istället en mask som funkar. Det tycker jag personligen att denna gör!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela