Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

10 december

Publicerad 2013-12-10 22:20:08 i Juletid,

Idag är det ju två veckor kvar till julafton, men jag får se om det blir en kul jul för min del. Min hund har blivit sjuk väldigt snabbt, och det gör mig så orolig. Han har varit till veterinären idag och det såg inte så bra ut alls. Men han har iallfall ätit idag, det gjorde han inte igår så får väl hoppas att det går åt rätt håll nu. Inte så kul och förlora honom precis vid jul direkt.
Mitt lilla hjärta, jag blev så ledsen idag när jag hörde vad veterinären sagt, jag grinar för ingenting typ så detta var svårt och höra. Men jag hoppas förallt att det bara blir bätte istället för sämre!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-10 22:23:06

Åh! Hoppas verkligen att det blir bra med din vovve, usch ! Aldrig roligt när ens djur blir sjuka, de är ju verkligen en del av familjen. :( Krya krya ! KRAM

Svar: Åh ja tack, de är verkligen som en familjemedlem. Hemskt när de går bort:/
Julia Pettersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela