Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

hello december - 1:a advent

Publicerad 2013-12-01 16:07:00 i Juletid,

Åååh nu är det bara 23 dagar kvar till julafton, längtar ihjäl. Imorgon så ska jag förhoppningsvis iväg och julhandla lite om man inte blir tvungen att jobba. Men jag hoppas jag får vara ledig och åka iväg, jag måste kolla på julkalendern igen också ikväll men den verkar bra.
Här hemma är det typ storm ute, det blåser så mycket så man inte ens vill gå ut alls. Jag ska även försöka fixa iordning en juligare design också, och lite olika julsminkningar i både varma och kalla toner. Detta kommer bli en bra månad garanterat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela