Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

Macadamia Natural Oil

Publicerad 2013-12-27 18:12:36 i Hår och styling,

Fick detta hårkit av mamma i julklapp som innehåller lite produkter från Macadamia Natural Oil. Rejuvenating Schampoo är fritt från både sulfater och parabener, tummen upp. Jag har testat detta och det luktar gott och rengör håret bra. Natural Oil spray är en hårolja man sprayar i håret, hur smart är inte det? Det luktar ju helt underbart.
Den sista produkten har jag inte testat, men det är en curl cream. Man applicerar en liten klick i blött hår och formar lockar, och sedan låter det självtorka eller försiktigt med en hårfön. Måste testa denna snart, jag blir så nyfiken.
Dessa är köpta på eleven.se, men jag hittar dock inget pris på julasken. Men det finns andra och vissa av dessa att köpa (även i mindre flaskor)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela