Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

Världens bästa rapp ❤️

Publicerad 2013-12-13 15:32:22 i Allmänt,

För en vecka sedan så var han helt pigg när vi var ute och gick. Det snöade och det var väldigt kul. Att så mycket kan hända på en vecka. Min älskade hund fick somna in idag efter att ha blivit dålig så snabbt. Han har varit på Strömsholm sen i onsdags, och de såg sen att det var cancer. Hatar jävla cancer av alla slag, även om det är djur eller människor som drabbas. Men han slipper ha ont, och det finns inte mycket man kan göra när djuren råkar ut för det. Vi har förlorat en kär familjemedlem idag, och nu kommer det bli tyst här hemma. Ingen hund som skäller när man kommer hem och rusar ut i hallen och blir så glad. Det är det jobbigaste, att inse att det inte kommer vara så något mer. Det finns ingen hund där längre, han kommer inte finnas något mer. Han kommer inte få någon julklapp i år. Jag kommer alltid sakna och minnas dig. Det finns ingen som kommer kunna ersätta dig, för det finns bara en Rapp. Vila i frid min älskade hund, jag kommer sakna och få gosa med dig. Att få gå ut och gå med dig fastän du drar ganska mycket. Jag kommer aldrig glömma dig. Du har haft tio bra år på denna jord ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela