Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

Pink Sugar

Publicerad 2014-02-03 14:25:53 i Parfym,

För några veckor sen när jag var ute så lyckades jag ju självklart ha sönder hela min 50 ml Lanvin flaska så det vart parfym i hela väskan, så den är helt borta. Samtidigt så tog min andra absoluta favorit parfym slut också (Gaga Fame)
Jag hade först tänkt mig och köpa en ny Gaga parfym, men jag gick för någonting lite billigare även fast Fame inte heller är så farligt dyr. Men jag har blivit så ekonomisk av mig, så jag köpte Aquolinas Pink Sugar som jag velat haft i flera hundra år typ. Den luktar så sött och helt underbart. Dock så är det EdT, men jag tycker den håller hur länge som helst när man till och med sprayar på kroppen. Jag köpte denna på Åhléns för 200 kr (30 ml)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela