Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

Second Nail

Publicerad 2014-02-18 20:33:11 i Naglar,

Mina naglar är alltid så mjuka och skivar sig, så jag tänkte att jag behövde något som gör att de håller lite bättre. Så jag köpte IsaDoras Second Nail, ett lack som man lägger på nageln som skyddar mot att de går sönder. Detta är i rosa, men det finns också i beige!
Det funkar hyffsat bra med två lager, men ett stort minus är att det börjar flagna efter 1 eller 2 dagar. Finns att köpa på Kicks, Åhléns ex. för 79 kr!
 

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2014-02-18 20:47:40

Kan tipsa om Depend gellack kit, enda gången jag lyckats spara ut långa naglar! :)

Svar: Åh okej, kanske får ta och prova det sen :)
Julia Pettersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela