Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

Valentines look

Publicerad 2014-02-12 23:40:16 i Make-up,

Men vad jag inte har ork till bloggande just nu, jag hinner ju inte med och göra mina inlägg eller sminkningar. Även fast jag varit ledig måndag och tisdag så hade jag ingen lust, jag gör annat också när jag väl har tid över. Men de sista tre veckorna som varit har det blivit en del jobb, därav ingen update.
Men nu släpper jag det, här är iallfall en enkel alla hjärtans dag make-up med mycket rosa. Efteråt när jag tittade på bilderna så tänkte jag bara Pink Sugar, eftersom jag såg den lilla runda parfym "kartongen" som just är rosa och vit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela