Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

2014

Publicerad 2014-01-02 16:07:00 i Allmänt,

Nytt år nya möjligheter. Jag gjorde en enkel nyårs make-up med en tutorial, men hann aldrig lägga upp den i tisdags. Dock så vart den inte så bra heller, jag var så trött och allt gick fel..
Men nu är det nytt år, och jag väntar på snön fortfarande. Jag sov inte förräns halv 9 i onsdags, då jag kom hem. Så jag känner mig lite seg idag. Men eftersom de inte fick fira nyår hemma för att mamma fick jobba igår, så blir finmiddag här hemma istället på lördag, vilket jag ser fram emot.
Men mina planer för detta år, ja nu i vinter har jag tänkt mig att komma iväg några gånger och åka snowboard. Både till fjällen och kanske Romme någon gång över dagen, eftersom det inte är så värst långt dit. Hoppas även det blir lite längdåkning iallfall också. Men på lång sikt så vet jag ju inte vad jag ska göra detta år, helst av allt vill jag flytta och jobba någon annanstanns än här. Kanske Norge, det tror jag skulle kunna vara kul.
Men hoppas alla fick en bra nyårsafton och har haft ett bra år, jag har dock inga bilder från min (som vanligt) men jag hade kul och fick se fina raketer och fira med mina fina vänner!
 
Lite bilder från året som gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela