Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

Allt och inget

Publicerad 2014-10-02 21:57:48 i Allmänt,

Har inte riktigt haft tid med bloggen varken denna vecka eller förra helgen. Jag hinner ju knappt med detta eller har ork vissa dagar när man har jobbat rätt länge. Sen är det ju Oktober nu så det är ju obligatoriskt med några halloween sminkningar.
Men sedan ska jag ju gå intensivkurs också vecka 42 så jag får det där jäkla körkortet någon gång.. Då har jag ju en del plugg, men jag kände att det var dags att ta tag i skiten. Så fullspäckat schema denna vecka med jobb och hitta på något skoj i helgen och inte sitta hemma, inte för att jag brukar vara hemma någon helg längre!
 
Oktober 2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela