Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

Vattensmink!

Publicerad 2014-10-26 11:22:42 i Teatersmink,

Beställde hem vattensmink från Grimas tidigare i veckan, och nu kände jag att jag var tvungen och testa lite. Inte bästa ljuset på bilderna men det får ju helt enkelt duga. Men så mycket enklare att måla med vattensmink än tjockt fetsmink, att jag inte tänkt på det innan...
 
Jag har använt:
Too Faced Shadow Insurance
Eleven.se 120 palette Ultra Shimmer
Loréal Miss Manga Mascara
Grimas Vattensmink palett A
Make Up Store Blush Must Have
Max Factor Colour Elixir Giant Pen Stick 10 Couture Blush

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela