Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

Welcome back!

Publicerad 2015-08-18 22:40:27 i Allmänt,

Nu har jag då haft ett ganska för långt uppehåll med bloggandet. Men jag har inte riktigt haft ork till smink på senaste tiden. Jag har äntligen flyttat hemifrån, det känns ganska skönt och få ha det precis som man vill hemma. Men problemet just nu är att jag inte hittat min laddare till kameran, den är stendöd...
Denna sommar har ju gått väldigt fort, känns som jag inte gjort mycket alls. Bara målat och flyttat grejer. Kanske lite för mycket utekvällar, eller ganska många. Men nu är jag tillbaka på jobbet igen, nytt ställe också. Men jag ska försöka hinna med lite sminkinlägg också när jag har tid över. Men först måste jag skaffa mig en ny laddare, så det får bli iPhone bilder så länge!

Lite random bilder från sommaren!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela