Julia

Smink och skönhet! Kontakt: [email protected]

Inka inspired!

Publicerad 2015-01-27 20:51:02 i Make-up,

Förlåt för dålig uppdatering, men igår så fick jag mig nå ryck och gjorde denna make-up. Hade jobbat från 7 till
6 men jag hade ändå ork. Efter denna helg så har jag väldig mycket blandade känslor, jag vet inte riktigt men jag försöker vara positiv. Ska försöka hinna göra fler make-uper i veckorna!
 
Jag har använt:
Grimas vattensmink palett A
Ardell Fashion Lashes 116
Loréal Miss Manga mascara
Make Up Store Lip Pencil Something Blue

Kommentarer

Postat av: bohobando

Publicerad 2015-01-27 21:02:46

Wow! Så himla häftig sminkning.

Svar: Åh tack så mycket :)
Julia Pettersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Pettersson

En blogg om smink och skönhet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela